Kas Facebook ja Google neelavad sinu raha?

Raiskad sadu eurosid reklaamile, aga müüki on ikka liiga vähe?

Huvitav, miks on nii, et sinu veebilehel käib tuhandeid inimesi, aga ostuni jõuavad vaid vähesed?

Mis oleks, kui pööraks selle püramiidi õigetpidi?

Kuidas muuta veebilehe külastajad maksvateks klientideks?

Sul on hea toode ja soodne hind – miks veebilehe külastajad ei reageeri sinu heale pakkumisele?

See võib olla lihtsam, kui oskad arvata.

Sul on vaja vastuseid järgmistele küsimustele:

  • Millised takistused ja vastuväited tekivad veebikülastaja peas?
  • Mis on peamised põhjused, miks ta ei osta?
  • Milline osa sõnumist sinu veebilehel mõjub talle usutavalt ja milline tekitab liigseid küsimusi?

Nüüd on sul lihtsa vaevaga võimalus nendele olulistele küsimustele vastused saada! 

Oleme töötanud välja uudse sõnumite analüüsimise lahenduse.

Testijateks on early adopter’i tüüpi inimesed, kelle profiil vastab vähemalt 90% ulatuses sinu ideaalsele kliendile, analüüsivad sinu jaoks olulisi turundussõnumeid.

Sinu sihtrühmana ütlevad nad sulle, mis sinu lehel töötab või ei tööta.

Nii saad kuldaväärt infot, mis võib panna sinu rahaveski jahvatama!

Ära küsi seda infot ainult enda meeskonnalt: turundusspetsialistilt, müügimehelt või finantsjuhilt.  

Küsi otse sihtrühmalt!

„Jah, mitu mõtet kõnetasid tugevalt ja võtame need mõtted kodulehel kasutusele – aitäh!

Teil on lahe idee. Usun, et mõne aja pärast on see teenus levinud ja loogiline osa arendustööde planeerimisel ja elluviimisel. Edu!“

Merit Lilleleht

Unekool.ee

Lase enda sihtrühmal öelda, kuidas sa neile kõige paremini müüa saad.

Lase analüüsida enda veebilehte, e-poe tootelehte, müügikirja või kampaaniasõnumit!

Kellele see pakkumine sobib?

  • Sul on uus ja innovatiivne toode või teenus, mida soovid lansseerida, aga sa pole kindel, kas sinu turundussõnumid on piisavalt kõnekad. 
  •  Sa soovid kaasata inimesi, kes on esimesena valmis sinu uut toodet või teenust proovima. 

    Miks on kasulik, kui sihtrühm sõnumeid analüüsivad? 

    Sa saad teada, 

    • mida nad tahaksid esimese asjana sinu veebilehel näha ja kuulda,
    • milline osa sinu tekstist neid kõnetab ja miks,
    • millised takistused tekivad neil enne ostuotsuse langetamist,
    • millised olulised küsimused jäävad nende jaoks vastuseta.

    Põhimõtteliselt saad teada, miks nad ei osta ja mida teha selleks, et nad ostaksid.

     Võid üllatuda, kui palju erineb klientide vaade sinu omast. 

    Sõnumite analüüsimine (copy testing) ei ole midagi uut siin päikese all. 

    Põhjus, miks varem on sõnumite analüüsimist palju praktiseeritud ja viimasel ajal vähem kasutatud, on nii sellest saadav kasu kui ka vaev, mis sellega kaasneb. 

    Varem tähendas sõnumite analüüsimine seda, et pidid…

    …leidma – maa pealt või maa alt – sobiva sihtrühma. 

    …leppima nendega kokku sobiva aja intervjuudeks.

    …valmistama ette põhjalikud küsimused. 

    …neid intervjueerima. 

    …sorteerima vastuseid. 

    …tegema õiged järeldused. 

    …parandama tekstid.

     Ja lootma, et oled nüüd õigel teel.

    Selleks võis kuluda nädalaid.

    Ometi seda tehti, ja tehakse ka praegu, sest see mõjutab peaaegu alati väga tugevalt müügitulemusi.

    Nüüd on sul võimalus saada tulemused kätte 3 päevaga, täites ära 2-minutilise vormi.

     

    Korduma Kippuvad Küsimused

    Kuidas turundussõnumeid testitakse?

    Täida vorm, mille kaudu saad sisestada faili või lingi, kus on turundussõnum, mida soovid lasta testida.

    Mitu inimest minu turundussõnumeid testivad?

    Laseme sinu turundussõnumeid analüüsida 15 inimesel, kelle profiil vastab sinu ideaalsele kliendiprofiilile.

    Millised inimesed on paneelis?

    Kasutame testimiseks enda loodud paneeli, kuhu valime early adopter`i tüüpi inimesi. Need on inimesed, kes on valmis esimesena proovima uusi innovatiivseid teenuseid ja tooteid. 

    Nad on mõjutajad, kelle arvamus loeb. 

    Värbame neid paneeli kommuunide kaudu, kus nad on aktiivsed. Nad on eri valdkondades töötavad ja eri huvidega inimesed, kelle profiil vastab sinu ideaalsele kliendile. 

    Mida ma testimise kaudu teada saan?
    1. Selgus. Kas sihtrühm saab kohe aru, mida ja kuidas pakutakse?
    2. Kliendikasu. Kas nad tunnevad, et toode või teenus on neile kasulik?
    3. Atraktiivsus. Kas tekst on piisavalt atraktiivne või mõjub pigem igavalt?
    4. Usaldusväärsus. Kas sisu mõjub usutavalt või on seal asju, mis tekitavad kahtlust?
    5. Tonaalsus. Kas tekst tundub liiga familiaarne või vastupidi ametlik?

    Analüüsimise tulemusel saad teada, mis on peamised takistused ja küsimused, mis sihtrühmal tekivad.

    Palju testimine maksab?

    Turundussõnumi hindamine maksab 90–225 eurot.

    * Hindadele ei lisandu käibemaksu

    Mis siis, kui ma ei jää testimise tulemusega rahule?

    Kui sa põhjendatult rahule ei jää, maksame raha 100% tagasi.

    Kuidas jõuavad analüüsimise tulemused minuni?

    Analüüsimise järel saad raporti, kus on kõik olulisem kokku võetud. Saadame tulemused sulle meilile. Kõik on serveeritud kandiku peal saad nõuanded kohe kasutusse võtta!

    Kaua analüüsimine aega võtab?

    Kuni kolm tööpäeva. Meie süsteemi hammasrattad hakkavad liikuma kohe, kui oled vormi täitnud. Kell hakkab tiksuma sinu kasuks. Hiljemalt kolmanda tööpäeva lõpuks on raport sinu laual.

    Kas peale teksti saab analüüsida pilte, videoid või teisi formaate?

    Testijad vaatavad sõnumit tervikuna. Kui tekstiga on seotud pildid nii see tavaliselt on –, siis annavad nad tagasisidet ka piltide ja muu kujunduse kohta. Videoid nad praegu veel ei analüüsi.

    Saame tuttavaks!

    Meie lugu sai alguse praktilisest vajadusest. Ettevõtlus- ja turundusvaldkonnas tegutsedes oli tihti vaja luua kampaaniaid eri sihtrühmadele. Keeruliseks läks siis, kui sihtrühm ei olnud piisavalt tuttav.

    Sihtrühma analüüsimine võtab liialt palju aega, aga turunduses on vaja kampaaniad kiiresti valmis saada. Enne kui reklaami alla raha paned või materjali välja prindid, on hea teada, kas sõnum kõnetab sihtrühma piisavalt. 

    Seetõttu oleme loonud lahenduse, kus ettevõtja või turundaja saab lasta turundussõnumeid analüüsida oma sihtrühmal. 

    Mõjuva sisu loomiseks peab esiteks tundma selle sihtrühma, aga kui sihtrühmast lahutab vanus, teistsugused väärtused või elukogemused, on haaravat sõnumit mõnikord keeruline edastada. Nii sai alguse Inhoud, mis viib ettevõtja kokku sihtrühmaga.

    Miks valime enda paneeli just early adopter`i tüüpi inimesi? Sest nad on tarbijaskonna mõjutajad ja tihti peamised otsustajad. Väärtuslik sihtrühm, kelle peal enda turundussõnumeid testida. 

    Enne kui levitad, uuri välja, kas su sõnum tabab otse kümnesse.