Hea ettevõtja, ära lase oma raha tuulde!

Otsid võimalusi, kuidas uusi kliente leida? 

Nuputad, kuidas oma veebilehele veelgi enam külastajaid saada? 

Arusaadav. Aga luba olla otsekohene. 

Enamiku ettevõtete probleem ei seisne tegelikult selles, et neil on liiga vähe publikut. 

Ettevõtjate kitsaskoht on valdavalt hoopis mujal. 

Nende häda seisneb selles, et nende turundussõnumid ei kõneta piisavalt sihtrühma. 

Mõtle selle peale.

Veebikülastajate leidmine ei ole ju tegelikult nii keeruline. 

Eestis on 1,21 miljonit internetikasutajat. Sotsiaalmeediat kasutavad 986 000 inimest.

Kui sul on natuke aega ja raha, siis jõuad kerge vaevaga nende inimesteni. 

Oleme ausad. 

Internetis on rohkem inimesi, kui sa oma parimas unenäos suudad ära teenindada.

Aga miks siis nii paljud ettevõtted näevad tohutut vaeva, et endale uusi kliente saada? 

Tõeline kitsaskoht seisneb hoopis selles, kuidas muuta enda veebilehe külastajad maksvateks klientideks. 

Reklaami hinnad on tõusnud.

Kas sa teadsid, et Facebookis ja Google’is reklaamides on viimase nelja aastaga kliki hind tõusnud keskmiselt  468%!

Ja see olukord ei muutu enam paremaks. Kliki eest 10 senti maksta on üsna pea minevik. 

Ja selles ei ole süüdi ainult  Zuckerberg. 

Selles on süüdi ka konkurents. Sinu turg. Mida suurem on konkurents, seda kallimaks muutuvad kliki hinnad.

Teeme koos väikese arvutuse.

Oletame, et sinu toode maksab 100 eurot ja sinu praegune konversioonimäär on olnud 1%. See tähendab, et kui 1000 inimest klikivad sinu veebilehele, siis tegevuse sooritavad neist ainult kümme.

Eeldame, et kliki eest oled siiani maksnud keskmiselt 50 senti. Soovides käivet kasvatada, panustad reklaami 1000 eurot.

1000 eurot reklaamile = 2000 veebikülastajat

Konversioonimäär 1% = 20 ostjat

100-eurone toode = 2000 eurot käivet

Kõlab hästi? Sisse panid 1000 eurot, välja võtsid 2000 eurot. 

Aga oletame, et kliki hind tõuseb 1 euro peale. 

1000 eurot reklaamile = 1000 veebikülastajat

Konversioonimäär 1% = 10 ostjat

100-eurone toode = 1000 eurot käivet

Kuidas nüüd tundub? 

Maksad kogu raha, mille äsja teenisid, reklaamihiidudele. Sulle ei jää mitte ainult tühjad pihud, vaid kohustus ka enda kliendid ära teenindada. 

Mida siis teha? 

Kui sa vaatad eelpool toodud arvutusi, siis mõtle, milline osa on täielikult sinu kontrolli all?

  • Reklaami kliki hind? Ei!
  • Veebilehe külastajate arv? Ei!
  • Toote müügihind? Ei!

Pealegi, võidujooks hinna peale lõppeb varem või hiljem kaotusega.

Ainus, mida saab ja tasub kiiresti mõjutada on konversioonimäära tõstmine ehk muuta võimalikult paljud veebilehe külastajad maksvateks klientideks. 

Konversioonimäära tõstes on sul on võimalus saavutada kontroll enda äri üle ning töötada välja reklaamid, mis toovad sulle ainult häid uudiseid ehk kasvatavad järjepidevalt sinu kasumit.

Arvutame veel kord. 

Oletame, et oled haaranud kontrolli enda kätte ja sinu konversioonimäär on tõusnud 5%-le. Kliki hind on tõusnud, seega maksad keskmiselt ühe euro kliki eest. 

1000 eurot reklaamile = 1000 veebikülastajat

Konversioonimäär 5% = 50 ostjat

100-eurone toode = 5000 eurot käivet

Näed nüüd? Tänu sellele, et keskendusid sellele, mis on sinu võimuses, avastasid enda jaoks rahamasina.

 

 See on sinu võimuses pöörata see püramiidi õigetpidi!

Ära anna oma raha reklaamihiidudele. Nad on juba piisavalt rikkad. 

Nüüd on aeg sinu sinu ettevõttele kasumit teenida.

Nii jääbki üle vaid üks, kõige olulisem, küsimus. 

Kuidas muuta veebilehe külastajad maksvateks klientideks?

Oleme töötanud välja uudse sõnumite testimise lahenduse.

Testijad, early adopter`i tüüpi nimesed, kelle profiil vastab vähemalt 90% ulatuses sinu ideaalsele kliendile, analüüsivad sinu jaoks olulisi turundussõnumeid.

Sinu sihtrühmana ütlevad nad sulle, mis sinu sõnumis töötab või ei tööta.

Nii saad kuldaväärt infot, mis võib panna sinu rahaveski jahvatama!

Ära küsi seda infot ainult enda meeskonnalt: turundusspetsialistilt, müügimehelt või finantsjuhilt.  

Küsi otse sihtrühmalt!

„Jah, mitu mõtet kõnetasid tugevalt ja võtame need mõtted kodulehel kasutusele – aitäh!

Teil on lahe idee. Usun, et mõne aja pärast on see teenus levinud ja loogiline osa arendustööde planeerimisel ja elluviimisel. Edu!“

Merit Lilleleht

Unekool.ee

Lase enda sihtrühmal öelda, kuidas sa neile kõige paremini müüa saad.

Lase testida enda veebilehte, e-poe tootelehte, müügikirja või kampaaniasõnumit!

Kellele see pakkumine sobib?

  • Sul on uus ja innovatiivne toode või teenus, mida soovid lansseerida, aga sa pole kindel, kas sinu turundussõnumid on piisavalt kõnekad. 
  •  Sa soovid kaasata inimesi, kes on esimesena valmis sinu uut toodet või teenust proovima. 

Miks on kasulik, kui sihtrühm sõnumeid testivad? 

Sa saad teada, 

  • mida nad tahaksid esimese asjana sinu veebilehel näha ja kuulda,
  • milline osa sinu tekstist neid kõnetab ja miks,
  • millised takistused tekivad neil enne ostuotsuse langetamist,
  • millised olulised küsimused jäävad nende jaoks vastuseta.

Põhimõtteliselt saad teada, miks nad ei osta ja mida teha selleks, et nad ostaksid.

Testijad  vastavad meie süsteemis hoolikalt läbimõeldud küsimustele. Saad teada kõik, mida vajad, et muuta enda turundussõnum sihtrühmale vastupandamatuks.

Võimalik, et saad uue perspektiivi enda senisele väärtuspakkumisele.

 

Võid üllatuda, kui palju erineb klientide vaade sinu omast. 

Sõnumite testimine (copy testing) ei ole midagi uut siin päikese all. 

Põhjus, miks varem on sõnumite testimist palju praktiseeritud ja viimasel ajal vähem kasutatud, on nii sellest saadav kasu kui ka vaev, mis sellega kaasneb. 

Varem tähendas sõnumite analüüsimine seda, et pidid…

…leidma – maa pealt või maa alt – sobiva sihtrühma. 

…leppima nendega kokku sobiva aja intervjuudeks.

…valmistama ette põhjalikud küsimused. 

…neid intervjueerima. 

…sorteerima vastuseid. 

…tegema õiged järeldused. 

…parandama tekstid.

 Ja lootma, et oled nüüd õigel teel.

Selleks võis kuluda nädalaid.

 

Ometi seda tehti, ja tehakse ka praegu, sest see mõjutab peaaegu alati väga tugevalt müügitulemusi.

Nüüd on sul võimalus tulemused kätte saada juba kolme päeva pärast.

 

Mis sa enam ootad?